Espein Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror jeg trenger nytt lydkort her nå. Har nå et Creative SB Live! Men når jeg ser på film og noen snakker eller det kommer lyder, kommer det hele tiden skurrings lyder i høytalerene. Det kommer ikke når jeg hører på musikk, så jeg tenker det er lydkorte som er litt herp.. Kommer ikke sånne lyder når jeg kobler høytalerene i hovedkortet, men det lydkortet som er på hovedkortet er ikke noe særlig heller synest jeg. Ser etter et lydkort som er bra til musikk (har Logitech Z-5500 høytalere) så det må minst være et 5.1 lydkort Det burde fungere bra til musikk, spill og film. Helst mest til musikk. Har dere der ute noen forslag til meg? Max pris 500,-.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) det er IKKE lurt alså det lydkortet har RÆVA tilkoblings muligheter jeg ville gått for et lydkort som bruker Standard tilkobinger alså TOSLINK optisk, eller Coax Digital, eller begge, eller analog 5.1 finnes på nye hovedkort har selv et Abit AV8 HK og det funker helt fint kjører via optisk vis man skal ha et Creative kort så gå for X-Fi Platinum eller dyrere for da får du drivebay som har toslink optisk ut!!! Endret 7. november 2005 av wiak Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hvis du sparer litt til kan du kjøpe deg X-FI Xtream Music! koster ca 950,- Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 vis man skal ha et Creative kort så gå for X-Fi Platinum eller dyrere for da får du drivebay som har toslink optisk ut! 5118456[/snapback] Hva er "drivebay som har toslink optisk ut" Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du får best lyd på z-5500 anlegget ved å kjøre digitalt signal til det. Derfor har det ingen hensikt med et dyrt kort, siden du ikke vil bruke dekoderen på kortet likevel. Har du hovedkort med digital ut, duger det like bra. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 audigy 2 ZS, eller fanality er de 2 veldige gode lydkortene du kan kjøre på z-5500, den har digitalt signal. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 audigy 2 ZS, eller fanality er de 2 veldige gode lydkortene du kan kjøre på z-5500, den har digitalt signal. 5119449[/snapback] hæ! har audigy 2 ZS digital utgang? har selv z-5500 og audigy 2 ZS . har irriert meg grønn over at jeg bare kunne bruke analoge signaler Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ja,den har det på platiumen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå