Gå til innhold

Intel VS AMD


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-27 19:41, PanzerFaust skrev:

Ærlig talt. Dette er et diskusjonsforum. La folk diskutere AMD vs Intel. Og ikke kom med "dette har vi diskutert 1000 ganger før", det har vi nemlig ikke. Det er lenge siden sist, og både AMD og Intel har kommet med flere nye spennende prosessorer siden da!
:mad:


 

det må si jeg er enig med. Hvorfor klage på endres poster, bare ikke les den! hvorfor skal dere sløse tiden på og klage når dere synes det er så latterlig. andre synes det er interesant og høre hva folk synes om de forskjellige produsenten. man kan få høre mye viktig informasjon og rykter i sånne poster. hvem bryr seg om det har blitt diskutert før, det har skjedd mye siden sist jeg så en sån thread, og det er usedvanlig mange som mener AMD er best, folk begynner og skjønne at det er sløsing av penger(som man da kunne brukt på hardiskercd-toastereminnelydkort til og med et skjerm kort) og kjøpe intel p4 suckwood prossesorene. Kjøp AMD 2600+ istede for intel p4 2.8 så har du rå til radeon 9700:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig håper jeg de nye hammer cpu'ene ikke blir så varme som xp'ene. Har ikke hatt bruk for ovnen min så lenge pc'en står på.

Og når det blir for varmt i luften kan jeg nesten bare glemme å sette på pc'en. Da passerer næmelig tempen 70 grader. UFF A MEG.

Det er utrolig at den virker ennå.

Er egentlig litt lei av varme alarmene jeg få av og til.

:sad:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Til dere som skriver "Dette er diskutert 1000 ganger" osv og ikke klarer annet enn å kritisere andres poster/emner, Hva så? Tiden går, det er jo kjekt å få vite hva de andre synes også(el. få litt informasjon!)!

 

Så hvis dere er så lei av disse Postene så LA VÆRE Å POSTE I DE og ikke bry dere! Enkelt, Greit?

 

Jeg synes Intel ligger et lite forsprang forran AMD men AMD tar dette igjen av betraktning, prisen. Ellers så tror jeg Intel har et lite forsprang men AMD vil ta det igjen. XP2600+ er jo bra, men det er P4 2.8ghz også, heh. Så hvem er best :smile:?

Lenke til kommentar

Priser fra databutikken.com/no:

AMD XP2600+ - 2992,-

Intel P4 2.8GHz - 5548,-

 

Hvis man skal sammenligne disse, så er det vel liten tvil. Intel sin er best, men det er AMD-en vi kjøper, for Intel sin er _veldig_dyr_!

 

Men om det er riktig å sammenligne disse to prosessorene er jo en helt annen sak.. :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


havegg skrev (2002-08-28 08:55):

Priser fra databutikken.com/no:

AMD XP2600+ - 2992,-

Intel P4 2.8GHz - 5548,-


Hvis man skal sammenligne disse, så er det vel liten tvil. Intel sin er best, men det er AMD-en vi kjøper, for Intel sin er _veldig_dyr_!


Men om det er riktig å sammenligne disse to prosessorene er jo en helt annen sak..
:roll:


 

Husk at P4 2,8 er noe raskere enn 2600+. Mer korrekt å sammenlikne 2600+ med 2,6 / 2,66 GHz P4.

 

2.6 kommer vel til å koste noe som 3.5-4.000,-

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-28 09:26, mad_arab skrev:

Jeg har ikke noe imot AMD/Intel diskusjoner i utgangspunktet, og denne tråden klarte faktisk å forbedre seg fra hvordan den startet. Det er derimot ikke tilfelle med de fleste diskusjonene av denne typen, og derfor blir jeg ofte frustrert når folk skriker opp...


 

Og med så mange misjonærer her, så er det vel nesten umulig å unngå disse diskusjonene også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...