TAC Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kanskje litt dumt spm, men min nevø er på jakt etter en 19" flatskjerm som hovedsaklig skal brukes til pcspilling , men også til å se på TV med. (ulike tv - kanaler, har kabel tv i hjemmet) Er dette å oppdrive evt. hva er å anbefale av produkt? Jeg vet han har ett veldig bra skjermkort, kjøpt i sommer til over 3500 kr. Spiller omtrent kun BF2 Skjermen bør ikke koste mere enn 3000 kr. På forhånd takk. T. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Viewsonic VX924 selv snart da jeg tror det er noe av det bedre på markedet i dette prissegmentet. Du kan lese en test gjort av Hardware.no her:Viewsonic VX924 Rimeligste pris finner du her: Priser Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 OFF topic/ On topic? Jeg har akkurat bestilt meg ACER Al2016ws og den kostet ikke mer enn 3500,- + frakt... synes det var billig.. 8ms og greier. men har ikke sett noen tester enda.. men sier fra når jeg får den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå