Joachim_F Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er på tide å avslutte all spekuleringen; Oblivion kommer ikke ut i år, og Bethesda har fortalt hvorfor. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 NNNOOO jeg som hadde gleda meg til dette spillet i lang lang tid!! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Meget uprofesjonell markedshåndtering fra Take2 og særlig Bethesda. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Synes det er utrolig snodig at de kommer med en utsettelse siste uka før spillet skal komme, og utsetter det i et halvt år. Altså, en ting er å utsette, men det er noen faktorer jeg ikke helt skjønner. a) Hvorfor venter de til siste uke før de forteller at spillet skal bli utsatt? Har de ikke oppdaget tidligere at spillet ikke kommer til å bli ferdig til release? b) Hvorfor utsetter de det så lenge? Når de utsetter det i et halvt år betyr jo det nesten at spillet er laaaaangt fra ferdig! Og om de er så langt fra ferdig, hvorfor sier de ikke noe om utsettelsen tidligere? Trodde de at de skulle klare å presse inn et halvt års arbeid på en/to uke®? Endret 7. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 februar er ikke et halvt år til, hvis det ikke kommer før mai ja da et det et halvt år til, men de sikter nok på en feb/mars utgivelse, det plager meg ikke så mye egentlig, det som kommer til å plage meg er hvis spillet faktisk ikke kommer før i mai eller enda senere. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sutrekopper. Spillet kommer når det kommer. Uansett grunnen for utsettelse så driter jeg i det. Det eneste jeg vil er at Bethesda skal ha nok tid på seg til å lage det så bra som de overhodet kan, om det betyr at jeg må vente til mai neste år gjør meg ingenting, så lenge de ikke er dumme nok til å putte et spill ut på markedet før det er klart så er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Som sagt er det greit nok i og for seg at de utsetter. Det er mange grunner til hvorfor dette er bra (det viser at utvikler vil gjøre spillet så bra som mulig, osv), men jeg synes det er snålt at de skal vente til de siste ukene før de kommer med en slik bombe, når vi allerede har nådd toppen av forventnings-fjellet, og vi praktisk talt sitter på kanten av stolen og venter på at spillet skal slippes ut. I tillegg at de utsetter det så lenge. Så de ikke at de ikke kom til å klare å få det ut i år da, når det er så uferdig som det er? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Synes det er utrolig snodig at de kommer med en utsettelse siste uka før spillet skal komme, og utsetter det i et halvt år.Altså, en ting er å utsette, men det er noen faktorer jeg ikke helt skjønner. a) Hvorfor venter de til siste uke før de forteller at spillet skal bli utsatt? Har de ikke oppdaget tidligere at spillet ikke kommer til å bli ferdig til release? b) Hvorfor utsetter de det så lenge? Når de utsetter det i et halvt år betyr jo det nesten at spillet er laaaaangt fra ferdig! Og om de er så langt fra ferdig, hvorfor sier de ikke noe om utsettelsen tidligere? Trodde de at de skulle klare å presse inn et halvt års arbeid på en/to uke®? 5117947[/snapback] Var vel ikke en uke, men en måned, spillet hadde ikke release før rundt 3. Desember? Men enig av lengden av utsettelsen er litt drøy Lenke til kommentar
qdos Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Var det eneste spillet jeg hadde forhåndsbestilt! Hva i svarte skal jeg spille i julen da? Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Var det eneste spillet jeg hadde forhåndsbestilt! Hva i svarte skal jeg spille i julen da? 5118488[/snapback] fable eller Morrowind Lenke til kommentar
Soth Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er bare positivt at Bethesda ikke presser ut et uferdig produkt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Gjelder dette både PC og XB360-versjonen? Eller er det onkel Bill som har åpnet pengesekken for å booste salget til XB360 de første månedene? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Begge versjonene skal slippes samtidig. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Var det eneste spillet jeg hadde forhåndsbestilt! Hva i svarte skal jeg spille i julen da? 5118488[/snapback] fable eller Morrowind 5118524[/snapback] Ferdig med Fable, og Morrowind kommer vel ikke til 360? Vurderer å droppe hele maskinen når det ikke er noen særlige lanseringstitler, og heller kjøre Civ4 i julen. Lenke til kommentar
Margoth Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 De har nå aldri kommet med en release date på spillet. Eneste de sa var ferien 2005 som er til 31 desember. Så spiller kommer når det kommer. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 den var først 18 nov,(var sikkert ikke ofisiell) så ble da 2. des(noe nesten alle på nettet trode var den endlige) og nå er det altså et sted mellom februar-mai 06 Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dette fikk jeg ikke vite før nå... Jeg har gledet meg så fryktlig.. Dette var jo slemt da og utsette slik... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 "Release Date: US: March 20, 2006 Europe: April 30, 2006 " fint, ifølge ign må vi i eu vente en måned og ti dager. takk. håper videogamesplus.ca selger det og det blir sonefritt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvis det gjelder PC versjonen også, så ser jeg for meg en massiv piratkopiering nå..... Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 så fint da får jeg jo spillet gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg