Gå til innhold

MaxiJet MP 1200 vannpumpe. Er denne bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja som Thomasr sier; Ingenting i veien med den pumpa! Har to stk i drift her, den ene har tusla og gått i snart to år!

Anbefales! :smile:

Nesten rart at så få har oppdaget dette alternativet til Eheim og lignende?

<Edit, skriveleifer

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-08-26 22:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-26 22:23, thomasr skrev:

Mistenker at mange ser maxi-jet pumpene, men så ser de prisen, og tenker "sikkert ikke til å stole på" og kjøper eheim pumper. Jeg kan i alle fall ikke se noen grunn til å skulle kjøpe eheim sånn som prisene er nå.

Nettopp! Men de tar nok feil. Pumpene er faktisk svært bra, og adskillig lettere å plassere i et trangt(?) kabinett, takket være beskjedne fysiske mål!

Men jeg skal være ærlig nok til å si, at Maxi-Jet pumpene muligens bråker noe mer enn f.eks Eheim´s pumper. Men dette lar seg lett løse ved at man monterer pumpa på et isolerende lag av f.eks skumgummi, noe man som regel gjør uansett?

Har montert begge typer ved flere anledninger, og selv en meget stillegående Eheim-pumpe bør isoleres fra underlaget. Gjør man ikke det, vil 50hz støy forplante seg i kabinettet, uansett type!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-26 23:30, Maroder_S skrev:

Ja takk, Skrue. Hvis du vil kan jeg legge dem ut på web for deg. Bare send meg en privat melding her på forumet.

Joda, slenger gjerne over noen bilder. Og takker for tilbudet om web-utlegg! :smile:

Men jeg går jo svanger med min egen hjemmeside, så bilder etc vil nok havne der etterhvert! :smile:

Men uansett; Bilder får du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...