Joachim_F Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 amBX er et merkverdig system som skal gjøre spillopplevelsen mer livaktig, takket være lys, farge, lyd, varme og luft. Les mer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dette hørtes kult ut! Regner med at det koster flesk og at ikke alle spill kommer til å støtte dette. Blir sikkert litt lei av å spille slik i lengden, men en god ide. Hadde vært morsomt å prøvd ihvertfall. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det vikrer som et morsomt konsept. Det hadd nok fungert bra til filmer å, så vel som spill. Prisen blir nok rimelig stiv når det kommer ja, men.. likvel. ^_^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Høres ut som en flopp. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Flopp eller ikke, det kan være mosrosmt å prøve... Det blir nok veldig få spill som støtter dette, og veldig få som har penger nok til å kjøpe. (Spørs det hvor hyggelig det ville vært å spille HL2, da... Kaldt og ufyselig...) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hadde overhodet ikke hørt om dette før jeg tilfeldigvis så en amBX option i spillet FarCry2. Lurte på hva dette var for noe rart og undersøkte litt nærmere. Fant ut at det nå har kommet endel spill som har støtte for det, og at man ikke minst får kjøpt hardware. Virker veldig morsomt og skulle gjerne likt å prøve dette. Vind i ansiktet kombinert med risting og lys er jo nødt til å bli artig. Har jo tidligere vært borti Philips LCD skjermer med amibilight og det fungerer jo glimrende til film, så hvorfor ikke til spill også? Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har hatt det store settet i ca 5 måneder nå og er kjempefornøyd. Settet er satt ned i pris fra ca 2200,- til 519,- på pixmania og du slipper toll og moms, siden det er datautstyr. Ny programvare har kommet og ting fungerer bare bedre og bedre (nesten perfekt) Det er deilig å se film med ambilight,spille spill med lyd,lys,vibrasjoner og vind. Jeg har i alle fall blitt hekta og er nesten avhengig av dette når jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg