Kiwi-Kun Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hei. jeg får ikke net send til å funke hjemme på mitt eget nettverk. det kommer en melding om at meldingsaliaset ikke er tilgjengelig. skriv net helpmsg 2273 hvis du trenger mer hjelp. den hjelper ikke en dritt. kan noen andre hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hmm... vet ikke jeg nei men det kan jo hende at den er disabled prøv å kjøre cmd så skriver du net stop i cmd vinduet så trykker du enter derretter gjør du det samme men i stedet for ¨å skrive stop skriv start det virket for meg en gang net send hvar "ikke fungerende" Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 ok. takk. skal prøve det! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hmm... vet ikke jeg nei men det kan jo hende at den er disabled prøv å kjøre cmd så skriver du net stop i cmd vinduet så trykker du enter derretter gjør du det samme men i stedet for ¨å skrive stop skriv start det virket for meg en gang net send hvar "ikke fungerende" 5118413[/snapback] For å stoppe: net stop messenger For å starte : net start messenger Tror ingen av de vil funket, men prøv dette: Hvis du har Windows 2000/XP: Gå inn i kontrollpanel -> Administrative Verktøy -> Tjenester. Let deg nedover til Messenger, og sett denne fra Deaktivert til Automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå