Joachim_F Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kultklassikeren ICO er vanskelig å oppdrive for tiden, men nå blir det snart lettere. Det samme gjelder hele Command & Conquer-serien. Les mer Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Gleder meg til C&C-pakken! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det skal bli hærlig ja Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Endelig blir det mulig å få tak i ICO.. Har lett som en hund etter det det siste året, og punget nesten ut 1200 kr for en collectors edition. Glad jeg ikke gjorde det Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det jeg ikke har fått bekreftet noen steder er om C&C serien blir optimalisert til å funke sømfritt med winxp. Ellers vil jo nylanseringen bare bli til irritasjon! Men om den funker i XP, da er det mange gode spilltimer i vente! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Herlig! C&C-platen skal kjøpes... Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det jeg ikke har fått bekreftet noen steder er om C&C serien blir optimalisert til å funke sømfritt med winxp. Ellers vil jo nylanseringen bare bli til irritasjon! Men om den funker i XP, da er det mange gode spilltimer i vente! 5120757[/snapback] Gå inn på PlanetCnC og bla litt nedover så finner du et utdrag av et interjuv med Louis Castle hvor han blant annet sier: Louis Castle: We wanted to give back to our loyal community and avid fans and feel that this price point allows all of our fans a chance to own a great C&C collection, re-mastered to work on current operating systems, plus a special DVD of commemorative video features. We're also asking the C&C community to submit videos telling us why they are the biggest C&C fan and they may be featured on the DVD. It's a great way to let the fans feel a part of C&C history and help us celebrate the 10th anniversary. The compilation also serves as a great way for gamers to experience the series and get into the legendary franchise for the first time. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Stikker å kjøper den pakken nå. *sikle* Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ico skal jeg ha meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg