xclusive_danny Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hmmm, vet ikke helt jeg. Men jeg tror det som er tingen at man aldri motar de penge "de" sier at de skal sende. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva om du mottar sjekken og ikke sender noen pc da? Hva skjer da? Regner med du ikke vil få pengene, men du kan jo ramme inn sjekken å henge den over pcen:) Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hmmm, vet ikke helt jeg. Men jeg tror det som er tingen at man aldri motar de penge "de" sier at de skal sende. 5118626[/snapback] No shit sherlock? 5118697[/snapback] ? Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hmm. Basj vil jo tørke før han mottar den 5117935[/snapback] Neinei... du må bare pakke den i en pose som bevarer fuktigheten:P Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hmmm, vet ikke helt jeg. Men jeg tror det som er tingen at man aldri motar de penge "de" sier at de skal sende. 5118626[/snapback] No shit sherlock? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Slettet en del off-topic innlegg som samtidig inneholdt alvorlige og udokumenterte beskyldninger mot annen forumbruker. Vennligst hold slik for dere selv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Og siden vi har slått fast at nigeriasvindlerne er bare å la være å bry seg om så stenger jeg tråden siden vi er på vei off topic . Om man vil diskutere disse og hva man evt kan gjøre med slik svindel på en seriøs måte, foreslår jeg å opprette en debattråd i politikk, religion og samfunns-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg