nree Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Når jeg i dag skulle starte maskina mi kom det klikkelyder fra den interne midi høytaleren. Etter 2 sekunder gikk pcen til bios uten noen meldinger eller noe.. Jeg har ikke instalert noe eller tatt ut noe, har prøvd og sette ram i andre slots, tatt du grafikkortet og prøvd og starte, tatt ut ett PCI Grafikkort, koble fra HD og koble fra floppy. Alt resulterer i klikkelyder fra høytaleren.. Detaljert hva som skjer under oppstart: Det kommer først opp biosen til grafikkortet. Så kommer biosen sitt oppstarts bilde.. Så kommer det standar pipet. Så begynner klikkinga. Så farer jeg rett inn i bios. Maskina mi består av: Hovedkort..........MSI K8N NEO4 Prosessor...........AMD64 +3200 2,0Ghz Minne.................TwinMos 1024 DDR 400Mhz Skjermkort.........Gainward Geforce 6600GT Strømforsyning....400W PSU NortQ 120mm Harddisk..............Sony Spinpoint 200GB SATA DVDRW...............Sony DVD-RW DWD23AB2 Endret 7. november 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prøv å skifte tastatur. Det KAN være at en tast henger seg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Prøv å skifte tastatur.Det KAN være at en tast henger seg. 5117455[/snapback] Tusen takk, det hadde jeg ikke tenkt på Del knappen ( , tasten ) hadde hengdt seg opp pga. litt mye cola søl Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Stenges etter trådstarters ønske . Flott at du fant det ut såpass raskt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg