MrCrool Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg ser etter en PDA med tråløst nettverk, men jeg trenger en som bruker Orinoco (tidligere waveLAN) tråløst kort/brikke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nå har du postet 3-4 poster om samme saken i 3-4 forskjellige kategorier. Samt at du har bumpet trådene... Ellers... hvorfor må du ha orinoco chippen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kryssposting - posting av samme tema i flere kategoriern - er noe vi IKKE vil ha her på forumet. Neste gang får du advarsel. Jeg har slettet de andre trådene dine, så ikke opprett de på nytt. Når det gjelder bumping er det faktisk lov etter et par dagers tid. Så dette er ok . Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Beklager kryssposting visste ikke helt hvor dette spørsmålet hørte hjemme hen... Jeg trenger Orinoco fordi det støtter en posisjoneringsteknologi for WiFi jeg har tenkt å test ut som en del av hovedfagsoppgaven min i informatikk. Har sjekket ut en del PDA'er, men greier ikke finne ut hva slags merke/brikke de bruker til WiFi tilkobling. Alle svar og pekepinner mottas med takk Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Da forstår eg. Orinoco er for øvrig noe av det beste trådløse kortene som finnes Eg har prøvd å søke litt, uten å finne noe. Det ser for meg ut som den eneste løsningen(som eg ser) er å få tak i en av disse eldre iPaqene med PCMCIA spor, og bruke Orionoco PCMCIA Gold, eller en eller annen pda med PCMCIA spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå