PCen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Heisann.. har fått et merkelig problem, bruker outlook men plutselig får jeg ikke sendt mail, får bare beskjed om at den ikke finner server. Jeg mottar fortsatt mail på helt normal måte!! Hjelp Endret 7. november 2005 av PCen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvis den ikke finner serveren er det kanskje nettopp det at serveren er nede som er problemet? Jeg tviler litt på at det er et Outlook problem. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hmmm kan det være noen som har brukt PCen som har tullet med instillingene? det er 3 andre brukere her som bruker samme server, og det funker hos de.. vi bruker ikke start.no Lenke til kommentar
laerda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Start.no støtter ikke oppkobling mot smtp serveren deres om du ikke har start som internettleverandør, tror jeg. Kan det være det som er problemet? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du får sjekke innstillingene for mailkontoen og se om det hjelper. Hvis ikke trenger vi litt mer info, ellers er det ikke lett å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå