pgdx Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 En idé å begynne med valideringen? Hvorfor har du <table> i kildekoden? Jeg kan ikke se at det skal være noen tabeller der, men det kan være siden jeg bare har Firefox og ikke tilgang til IE her og nå. Lenke til kommentar
visionize Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Fordi det er en tabell-basert layout (av den enkle grunn at jeg ikke er kommet så langt i læringen). Any way, fikset det med å ta bort display:block Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kanskje du bør lese litt på htmldog om HTML og CSS. Fjern alt som har med tabeller å gjøre på siden og du har et mye bedre utgangspunkt for å få den til å se lik ut i alle nettlesere. Og validér den! Lenke til kommentar
visionize Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Selvsagt, men man skal jo også ha tid til det. Det kommer etter hvert Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hvorfor starte med tabeller? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kanskje han ikke har blitt opplyst. Lenke til kommentar
visionize Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 "Starte" ? Fordi det var vanlig på den tiden. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Siden er vel ikke så kompleks at den tar lang tid å bygge opp med standarder? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Et tips: Den javascriptscrollbaren... Dårlig idé. Men uansett... Lær deg HTML og CSS. Du vil ha mye igjen for det, Lenke til kommentar
visionize Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Er fullt klar over at jeg vil ha mye igjen for det Har allerede gått til innkjøp av en søt bok fra SitePoint. Forresten, har dere ett tips om ett alternativ til den js scrollbar'n ? Trenger noe med tilsvarende funksjonalitet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja, det kalles scrollbar. De kommer automatisk når det ikke er plass til innholdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tabellsuppe med litt div på. Noe scrollgreier i javascript til dessert? Snadder! Lenke til kommentar
visionize Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Right on, brother. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå