Pasient Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Finnes det en linuxdistro som har en feature som er spesielt beregnet for og kjøre mot en Microsoft terminalserver? Linux tynnklient mot en Win2003 terminalserver <- Det er planen. Sjefen min mente han hadde hørt noe om det, men han var ikke sikker på hvilken distro. Så er det noen av dere som vet om en slik verson? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skal være noe som heter rdesktop i GNU/Linux. Følger vel som oftest med KDE. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du har noe som heter pxes. Dette er en tynnklient distubrusjon som kan bootes rett opp fra cd-rom. http://pxes.sourceforge.net/ Lykke til Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Kengdal, takker! Sjefen min ble nesten overlykkelig når han så dette. Må legge til at jeg har testet det nå, og det går så det "suser". En pentium 100 mhz starter ms word og firefox på sekundet Endret 9. november 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå