ostehovel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) OSTpad Version: Se Link Her er et skrive program som jeg har laget i VB Har ingen formening om å tjene penger men jeg har tenkt til å ha aktivering(Gratis) for å sjekke hvor mange brukere som bruker det Kom gjerne med forslag om endringer i programmet. Du kan ikke forandre eller bruke deler av prosjektet uten lov. Download: Download .EXE Source .rar (Use WinRAR at Rarlabs.com for RAR files.) Edit: Alt for mange skrivefeil... (Er Dyslektikker). Endret 19. desember 2005 av ostehovel Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Men hva gjør dette programmet ditt? Kildekode + forklaring er nesten påkrevd Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Og som sagt i sticky-tråden: Hvorfor er den DLLen nødvendig? Kan den unngåes? Og hvis ikke: kan du lage en installer som fjerner den igjen etter testing? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hwuser for gratis registering Tror ikke du bør regne med å tjene penger på det. Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 hwuser for gratis registering Tror ikke du bør regne med å tjene penger på det. 5117607[/snapback] Nope, skal lage internet aktivering tenkte jeg(som er gratis) bare for å se hvor mange som bruker det... Men hva gjør dette programmet ditt? Kildekode + forklaring er nesten påkrevd 5117042[/snapback] Har nå puttet kildekode der.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Du har ingen lov til å forandre eller bruke deler av prosjektets innhold til dine egene programmer uten lov. 5116978[/snapback] Kanskje du skal skrive om denne setningen en gang til? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg ville aldri betalt / donert for et program som kan svært lite, og som WordPad kan gjøre bedre... :/ Men stå på! Legg til noen "eksklusive" funksjoner, så er det med en gang mer attraktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå