Howard Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Asus har lansert en ekstern DVD-brenner av den svært kompakte og minimalistiske typen. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Lekkert! Jeg kunne godt tenkt meg en sånn hengende på baksiden av LCD-skjermen og fått frigjort plass i kabinettet til disker og annet. (Litt på siden: Hvorfor lages ikke flere LCD skjermer med spor for "slim" DVD-brennere. Den løsningen som er på iMac er jo så elegant. Jeg skulle ønske det var noe slikt for PC-skjermer også) Lenke til kommentar
laerda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Den var stilig. Det er designe som det som passer på stua. Simen1: Løsningen på iMac er elegant den, men strengt tatt så hadde ikke de som bestemte det noe sårlig valg, i og med at monitoren er hele datamaskinen. Et eksternt media hadde ødelagt litt, synes jeg. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nydelig.... Hadde vært digg å hadd den i veska ilamme laptoppen ja...! Lenke til kommentar
G Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kan den drives rett fra USB eller Firewire kontakten, eller må en ha egen strømadapter (med andre ord: Er den "laptop vennlig" / "flyttbar" ) ? Nå har mange laptop'er ikke strømleveranse i den mini-firewire kontakten, men det er jo et annet dilemma .. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Denne likte jeg veldig godt ja, kunne jo bare stu vekk datamaskinen, ha en liten ekstern DVd brenner som dette hengende underskjermen, nice.... Frankie Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nå er Asus inne på rett spor! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jepp. Det der så smålig nice ut. Klarer firewire-kontakten å levere hastigheter slik at man faktisk kan benytte de maksimale innstilligenene eller? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 skulle tro at firewire klarer jobben ja. og enda bedre, den skulle kunne levere såpass med strøm (om du har tilgang på en 6-pins utgang) at den ikke trenger en egen veggvorte (som jeg tror disse minitrafoene nå populært blir kalt). hmm, hadde vært morro om flere nyere pcer ble levert etter miniatyr shuttle form eller lignende. eneste du trenger er plass til kjermkort, ram og cpu. alt annet kan kobles til via firewire (hardisker og optiske drev) eller usb. dytt inn wifi og bluetooth i kassa også og vi er virkelig i gang. sa noen stuepc? ja dette kan gjøres med en shuttleboks i dag men desverre bruker den spesialbygde hovedkort, noe som presser opp prisen. btx fra intel kansje? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Selv synes jeg vel mini-pc`er mister mye av det estetisk pene når man skal koble til alskens løse duppeditter. En søt liten Shuttle blir ikke lenger så søt når det er koblet til en TV-opptaker, en FW-harddisk (eller to), en mus, en skriver, en DVD-brenner, og kanskje også en USB-HUB midt oppi det hele for å få USB-utgangene til å strekke til... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 vel det er så, men det kommer helt an på hvordan du legger ledningene vil jeg tro. bare se på reklamene for disse boksene. som oftest skulle en tro at alt var koblet via wifi eller bluetooth. du ser ikke en eneste ledning. mest sansynlig fordi hele bildet er montert slik at skjermbildet har blitt lagt på i ettertid eller noe og boksen har aldri vært plugget i. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hobgoblin: Hvis boksene vises frem på et utstillingsbord så er det ofte at det er borret hull i bordet slik at kablene går ned og ut av syne. Hvis det er snakk om bilder av boksene på hjemmesider og i brosjyrer så kan kablene like gjerne vært fjernet med Gimp eller lignende som at skjermbildet er manipulert inn. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) sant nok, men uansett så er ledningene ute av syne poenget mitt var uansett at med litt jobbing så kan en kansje få det til å se litt ut som reklamen, kommer alt an på hvor en setter boksen og hvordan en legger ledningene Endret 8. november 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå