Gå til innhold

Spillverket.no: Feil pris på GTR i prisguiden

Anbefalte innlegg

Et søk på GTR (bilspillet GTR) gir meg en fabelaktig pris, kun 59kr! Løp og kjøp tilstander, men vent litt, det er jo for Mary-Kate & Ashley: Tvillingtrøbbel: Så lite tid, Vol. 2, ok ikke det spillet jeg var på jakt etter!

Litt artig, går utifra at dette er butikken sin feil, men det må da kunne gjøres noe fra gamer.no i slike tilfeller?

GTR - prisguide

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette produktet kom opp fordi GTR er en del av ordet TvillinGTRøbbel. Slikt kan forekomme ved produkter som ligner, eller ved produkter som har så korte navn at de lett oppfattes som en del av et annet ord.

Det vi gjør da er å legge inn ord (i dette tilfellet "tvillingtrøbbel") som ikke skal være en del av produktet ved søk hos butikkene. Som regel skal forøvrig også plattform (eks. PC, Xbox og PS2) være en del av ordene systemet skal søke på, men det var visst ikke lagt inn korrekt for dette produktet.

Jeg har nå fikset feilen for dette produktet, men vi garantere ikke at det ikke kan skje for andre produkter. Vi jobber forløpende med å vedlikeholde prisguiden slik at den reflekterer virkeligheten i størst mulig grad, og dette er blant de tingene som tar mest tid.

Ved feil er det bare å sende meg en mail på [email protected]. På sikt skal vi få inn et enkelt rapporteringssystem, som dere kan bruke for å rapportere feil i prisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...