Clerion Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tenkte jeg skulle mekke meg med et kjøleskap til enten å ha utenfor eller i kabinett. Må være lite. Max en halvliter brus høyt. Behøver ikke romme så mye. Sjokolade og som sagt noen brusbokser. Noen som vet om steder som selges disse? Endret 9. november 2005 av johanol Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vet ikke om noe så smått nei, men du kan jo alltids mekke litt selv dersom du liker slikt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Her er ett fint et ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 skal ha ganske stort kabinett for å kunne sette inn det der.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Vet ikke om noe så smått nei, men du kan jo alltids mekke litt selv dersom du liker slikt 5117054[/snapback] Ja, kan jo det. Men hvordan, vet det ligger en post ute om det men den var lang og jeg skjønte ikke noe av den.. Noen enkel forklaring? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vet ikke om noe så smått nei, men du kan jo alltids mekke litt selv dersom du liker slikt 5117054[/snapback] Ja, kan jo det. Men hvordan, vet det ligger en post ute om det men den var lang og jeg skjønte ikke noe av den.. Noen enkel forklaring? 5121420[/snapback] De fleste små kjøleskap er vel, så vidt jeg vet, peltier-kjøleskap. Da kan du vel mekke noe ut av et peltier element som det her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SWIFT226W Jeg har dessverre ingen eksakt oppskrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå