hwdude Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skal anskaffe meg noen nye komponenter til en ny pc: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs - 2 stk (dvs. 2048MB totalt) In-Win C720 Midi Tower ATX Sort Kabinett m/350W Power I tillegg har jeg Skjerm, tastatur/mus, høyttalere, Win XP + en WD ATA-133 harddisk 200GB og en NEC DVD-Brenner fra før. Siste komponent som jeg mangler er et 7800GT skjermkort. Spørsmålet er: Takler strømforsyningen i In-Win kabinettet (350watt) dette oppsettet? - hwdude Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har ville kjøpt en ny strømforsyning. Skjermkortet du har krever mye strøm, så en kraftigere strømforsyning hadde gjort sakene mye sikrere. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei, De nye komponentene dine er akkurat det samme jeg har skaffet meg samt at jeg har 2 x HD og 2 x CD drev. Jeg hadde også en 380W strømforsyning og fikk mange tips om at jeg burde ha noe større så jeg kjøpte likegodt en Hiper 580W. Jeg monterte PCn i går og har enda ikke skrudd den på (skjer i kveld!). Jeg lurte lenge på om jeg skulle prøve først med den gamle strømforsyningen men da jeg fikk utstyret i går så måtte jeg bare løpe ut og kjøpe meg en ny! Jeg fikk det for meg at med denne oppgraderingen og det digge utstyret så er kun det beste godt nok For å være litt mer til hjelp: på mitt XFX GF7800GT kort står det "min 350W required". I og med at du ikke har mer enn 1 HD og 1 CD rom så kan det hende at dette holder for deg. Det er jo ikke verre enn å prøve, i verste fall blir systemet ustabilt. Men har du penger så sjekk ut Hiper. mvh. muthe Lenke til kommentar
jULF Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det har seg slik at for en stund siden kjøpte en venn av meg et temmelig likt oppsett b are med annen HDD og RAM. og det gikk fint på en QTec 350W PSU. Så du skulle ikke få noen problemer Men du ligger på kanten, så oppgraderinger vil ikke være å anbefale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå