Gå til innhold

Spamkontrollfrunksjonen gått bananas..?

Anbefalte innlegg

Til alle sammen som klager på at det ikke fungerer, tror noen har fått det med seg så ro ned.

Problemet ER oppdaget å komme ned trusler hjelper ingenting.

Så har dere intet KONSTRUKTIVT å si så vær så snill å ikke post.

5118466[/snapback]

Er ingenting å bli sur for Breal? Begynner å bli lei moderatorer som bare kjefter og smeller og hisser seg opp for ingenting.

Vi har da vel ikke gjort deg noe har vi vel?

Eller er det så irriterende med alle disse brukerene på dette forumet?

"Så har dere intet KONSTRUKTIVT å si vær så snill ikke post?"

Hvor i svarte skal vi reagere da?? Folk må få lov til å komme med tilbakemeldinger, hvis ikke kunne dere vel fjerna hele denne kategorien?

Jeg er ikke sur bare litt oppgitt... :no:

EDIT: leif

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aspstein: Det er greit med tilbakemeldinger, men det hjelper ikke oss særlig når det kommer mange poster som bare sier "dere må teste skikkelig, finn noe bedre!" osv, det sier jo ingenting om flere har problemet, hvor problemet er, hvordan det oppstår osv  :)

5119084[/snapback]

Neida er ikke det jeg mener. Men unødvendig at Breal f. eks kommer og kjefter. Virker som en del av moderatorene er bare ute etter å slå huet av folk.

Og her trodde vel strengt tatt folk at det var noen nye regler/funksjoner som hadde trått i kraft og som ikke hadde vært testet på forhånd.

Da er det jo kjempebra at du kommer og sier at det er pga. tekniske problemer osv. Litt unødvendig å kjefte på stakkars engasjerte brukere slik enkelte har gjort

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Hmm, skjer det fremdeles eller har det gitt seg?

5119104[/snapback]

Har kommet flere ganger i det siste, spesielt når jeg trykker på *vis nye poster*.

Selv om jeg ikke har rørt noe som helst på minst ett minutt.

5119145[/snapback]

Merkelig, har akkuret justert litt til, så får se om det ikke ga seg nå.

Lenke til kommentar
Hva mener du med "justert den litt"  ?

Trodde dere skulle fjerne hele greia jeg.

5119498[/snapback]

Det står ikke hva jeg har justert der, for å være korrekt så justerte jeg noe annet ;)

5119549[/snapback]

La merke til at klokken(tiden) ikke var riktig på den meldingen, 10 min. etter riktig tid..?

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Hva mener du med "justert den litt"  ?

Trodde dere skulle fjerne hele greia jeg.

5119498[/snapback]

Det står ikke hva jeg har justert der, for å være korrekt så justerte jeg noe annet ;)

5119549[/snapback]

La merke til at klokken(tiden) ikke var riktig på den meldingen, 10 min. etter riktig tid..?

5119575[/snapback]

Tenker du på dette ?

(sjekk tiden for når innlegget ble lagd og når det ble redigert)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...