Marvil Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hoi, Har det blitt innført en ny spamkontrollting ellerno, eller har den nåværende gått bananas..? Skulle først søke etter noe, da fikk jeg beskjed om å vente 1 sekund før neste søk. Venta 5secs, fikk samma beskjed om å vente et nytt sekund. Prøvde på nytt, og samma greia kom igjen faktisk. Så på 4. forsøk gikk det. Så skulle jeg poste noe, og da fikk jeg beskjed om å vente 8 secs før jeg posta noe nytt, men når jeg gikk ut i tråden så hadde jeg fått posta..? Lenke til kommentar
danjah Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har det samme her, så kanskje dette er et tiltak for å begrense bruken av båndbredde? Har også hatt litt problemer med feilmeldinger som går på overload de siste dagene.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Denne meldingen kommer opp hele tiden; Beklager, administratorene har skrudd på spamkontroll. Vennligst vent minst 1 sekunder før du prøver igjen. Mvh Endret 7. november 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg får beskjed om å vente i 8 sekunder. Utrolig irriterende! Prøve å skrive et innlegg og fikk opp at spamkontrollen var aktivert, trykka tilbake, og pasta inn på ny, og denne gangen gikk det uten at spamkontrollen plagde meg. Altså...spamkontroll på 8 sekunder ? Nå kom den igjen! Måtte skrive dette innlegget to ganger! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kom her en gang også =\ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Veldig plagsom liten sak ja. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ja,den kommer jo på nesten hvert eneste innlegg en skriver, selv om det er timevis siden sist man skrev et innlegg Fjern dritten eller få den til å fungere som den skal EDIT: Nå slo den pinadø til igjen Endret 7. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja, utrolig irriterende med den spam-kontrollen som har "gått bananas". Jeg ventet 5 min. med å skrive et innlegg etter at spamkontrollen "talte til meg". Ikke en gang da fikk jeg postet innlegg. :\ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja begynner å bli vel mye "kontrollorganer" på dette forumet :-( Er her for mange brukere så det skal skremmes bort noen ?? Oj der var den igjen "vent 8 sek før du poster" :-( . :-( Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Bra det ikke bare er meg, vertfall.. Var redd det var brukerfeil.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er dritt lei den kontrollen.. er jo helt sykt.. Hva faen sliter de utviklerne med... 8 sek...er 8 sek og ikke 20. Hva med og beta teste nye funksjoner før de settes i liv og FJERN DERE ØDELEGGER FORUMET... ENKELT OG GREIT... DET GAMLE VAR BEST Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Heisann! Nå nettopp skulle jeg trykke meg inn på "Vis nye poster". Da kom den dritten opp. Men dete er også andre gang jeg skriver dette innlegget pga. "Spam-kontrollen" Jeg føler meg i allefall lite motivert til å bruke forumet hvis denne kontrollen skal hindre meg i å lese poster! Vennligst fjern dritten før dere mister forumsbrukere! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Til alle sammen som klager på at det ikke fungerer, tror noen har fått det med seg så ro ned. Problemet ER oppdaget å komme ned trusler hjelper ingenting. Så har dere intet KONSTRUKTIVT å si så vær så snill å ikke post. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tror ikke så mange har noe konstruktivt å si om denne spam-kontrollen men det kan jo være noen. Jeg er en av de som helst vil ha bort denne spam-kontrollen eller fått den til å fungere skikkelig. Endret 7. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Til alle sammen som klager på at det ikke fungerer, tror noen har fått det med seg så ro ned.Problemet ER oppdaget å komme ned trusler hjelper ingenting. Så har dere intet KONSTRUKTIVT å si så vær så snill å ikke post. 5118466[/snapback] Det er vel ingen som kommer med trusler her,men dette forumet begynner å bli temmelig overfylt med regler og kontroller, det er dermed ikke rart om folk ikke gidder å poste eller å være her på forumet. En viktig årsak til å være her er jo nettop det å poste sitt syn på saker og ting, men om man da skal bli stoppet av div kontroller som spamkontroll, anntall tegn osv osv og i tillegg forholde seg til en meget stor haug med regler i frykt for at overivrige moderatorer skal hogge til, ja da begynner lysten til å være her å synke betraktelig hos flere. Synd dette forumet har så liten konkuranse, for det er helt klart for oss som har vært her en stund at justisen her på forumet har forverret seg betraktelig i tritt med kapitalens inntreden og at konkurenter har måttet gi seg. Penger og profitt har sjeldent /aldrig gagnet massene Så har dere intet KONSTRUKTIVT å si så vær så snill å ikke post. Hvorfor heller ikke si POSITIVT, det virker som det stort sett er kun det som blir akseptert, kommer det x anntall innlegg i en post her blir den behørlig stengt Endret 7. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er dritt lei den kontrollen.. er jo helt sykt.. Hva faen sliter de utviklerne med... 8 sek...er 8 sek og ikke 20. Hva med og beta teste nye funksjoner før de settes i liv og FJERN DERE ØDELEGGER FORUMET... ENKELT OG GREIT... DET GAMLE VAR BEST 5118300[/snapback] Så fasinerene at brukere vet helt 100% hva vi gjør, og uansett hva vi sier så er det andre som har rett, merkelig det der. For de som vil ha en full forklaring; Da apache-serveren til forumet har hatt litt problemer de siste dagene har jeg koblet opp en til apache-server til forumet (minicluster) slik at de skal få fordele trafikken, slik at vi skal kunne slippe unna ytelsesproblemene som har vært i det siste. Og pga dette ble forumet litt forvirret virker det som, men nå skal det være ordnet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 aspstein: Det er greit med tilbakemeldinger, men det hjelper ikke oss særlig når det kommer mange poster som bare sier "dere må teste skikkelig, finn noe bedre!" osv, det sier jo ingenting om flere har problemet, hvor problemet er, hvordan det oppstår osv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 aspstein: Det er greit med tilbakemeldinger, men det hjelper ikke oss særlig når det kommer mange poster som bare sier "dere må teste skikkelig, finn noe bedre!" osv, det sier jo ingenting om flere har problemet, hvor problemet er, hvordan det oppstår osv 5119084[/snapback] Nei,men det er vel heller ikke vi brukere som skal finne feilen Og nettop det at flere reagerer viser vel at mange har samme problemet eller? At så moderatorer komme å oppfordrer til ikke å poste om en ikke har noe konstruktivt å si gjør jo ikke saken bedre, hvem avgjør hva jeg eller andre mener er konstruktivt?? Ser det som temmelig konstruktivt at mange klager det er jo eneste mulighet vi har for å få rettet noe som helst her PS, feilen er der fortsatt. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har selv fått samme problemet av og til når jeg skal poste, og relativt ofte når jeg skal "vise nye poster". Syns og at forumet har blitt usannsynlig mye treigere etter oppdateringen. Må forøvrig si meg enig i det snekker'n sier over her, ser mange forlater forumet.. Så hvis noen har ett godt alternativ, send meg en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg