voluz Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei! Hvor er det egentlig best å ta opp billån? Har hørt mye stygt om Elcon, at å ta opp lån der er som å handle med Cresco (på kreditt) med skyhøye renter osv. osv. Men er Elcon en stor stygg ulv, eller er det bare snakk? De kommer jo ikke så verst ut på renta såvidt jeg kan se, og virker temmelig hissige på å få nye kunder, så de godkjenner jo nærmest alle i motsetning til andre banker som snur hver stein for å finne ut om du har råd til lånet. At de godkjenner alle så enkelt får man jo også til å bli litt mistenksom... Hva er greia med Elcon? www.elcon.no Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Elcon vil bare ha ny kunder, fordi at det er slik at de tjener penger. Når jeg skal kjøpe med ny bil, sånn på nyåret, da blir det Elcon. De har jo en meget lav rente. Har heller aldri hørt noe negativt om Elcon. Mine kommende? svigerforeldre har hatt lån i gjennom Elcon i de siste 10 år, og de har bare positive ting å si om dem. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hør med Caveo, de kan skaffe deg billige lån(bedre enn om du går i banken og spør). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har du gode kunderelasjoner til banken din vil de kanskje tilby deg best vilkår. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har du gode kunderelasjoner til banken din vil de kanskje tilby deg best vilkår. 5116839[/snapback] Det er også veldig å sjekke markedet om hva som kan være billigst! Sjekke med banken din, og hør hva du kan få der. Da går du til nestbilligste bank, og sier du vil ha bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå