adnan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har i en tid ønsket og oppgradere pcen min, har begynt og handle inn noen deler allerede og noen deler trenger jeg litt hjelp med. Det jeg har handlet inn allerede er : Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Heatpipe Cooler OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition PC-4000 2x1024MB (3-3-2-8) 500Mhz EB HAr tenkt til og bygge opp en pc til et familiemedlem når jeg har oppgradert min fult ut, det er derfor jeg har kjøpt disse delene, slik at jeg kan bruke dem atm og samtidig på det nye oppsettet. Jeg har en Enermax 460W PSU som jeg trur jeg ikke trenger og bytte ut. Link til den : https://prisguiden.no/str%F8mforsyn...tinfo/9310.html Holder den til det nye oppsettet? Trenger nytt at dette : Hovedkort Skjermkort Prossesor Kabinett harddisk PC skal overklokkes, samtidig skal den være stille som ikke er helt must men det er fint hvis jeg får den så stille så mulig, men sefølgelig er det bedre og ha mer lyd og bedre kjøling Dette er noe jeg har sett på etter og ha vært på forumet mange mange mange timer : Hovedkort : DFI LANPARTY nF4 SLI-DR Skjermkort : ASUS Extreme N7800GTX TOP/2DHTV Prossesor : AMD Athlon 64 3700+ Kabinett : Thermaltake Xaser Tsunami VA3000BWA harddisk : Hitachi SATA 250GB Men da kom jeg over en post I går kveld : ’ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492574&hl= Asus A8N32-SLI Deluxe PÅ denne testen ser det ut som Asus kan utfordre DFI i både overklokking og ytelse. Samt mindre lyd fra hovedkortet. Noen som kan anbefale dette kortet i forhold til DFI sitt? Samtidig ønsker jeg alle tips osv slik at jeg kan få en maskin jeg ikke trenger og bytte ut med det første. Pcen skal brukes til spill, internett osv med alle daglige behov. Lenke til kommentar
adnan Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Ingen tips? Lurte kanskje på hvis Asus sitt TOP kort ikke kommer snart, så går jeg får den XFX versonen som er klokket til 490 | 1300, noen erfaringer der? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så fint ut det der. Litt kritisk til kabinett da Ta heller en titt på Lian Li Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kjøp heller et Thermaltake Soprano tower. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ingen tips? Lurte kanskje på hvis Asus sitt TOP kort ikke kommer snart, så går jeg får den XFX versonen som er klokket til 490 | 1300, noen erfaringer der? 5116743[/snapback] XFX skal være et bra kort. Begge kortene yter så og si det samme. Det vel heller design og kjøleløsning som er forskjellig. Min anbefaling er å kjøpe det billigste kortet og en god kjøler hvis orginalkjøleren bråker eller er for dårlig. Når deg gjelder kabinettet så er det kun smag og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå