Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Diggbare flammer Vifta i front var også brukbar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 fikk veldig lyst til og gå løs på noen sånne nå... veit at skolen min har ihvertfall 10 kasserte maskiner med sånt kabbis må bare snakke med han derre ITansvarlige på skolen, men jeg liker ikke ansiktet hans.. han ser ikke helt god ut... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Bra mod, sykt bra flammer! Men det negativet var at du bare har jobbet og jobbet uten og lagt update.. Men kul mod! Endret 15. november 2005 av haakie Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 er det du som har laget denne mon tro? synes jeg så denne modden på et annet forum og siden du var så rask så kan det jo være copy paste. var litt for rask overbevis meg: skriv gris i panna og ta et bilde av deg selv ved kabbiset Lenke til kommentar
haakie Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 han står da og pusser,men likevell en mulighet hvis du mener du har sett denne før. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) ta bilde av kabinettet sammen med dagens avis, så får vi saken ut av verden! Gjerne på en måte så datoen synes... Endret 16. november 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er flammene teipet på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå