Me04 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei, jeg er ny med mobiltelefoner og lurer på om det koster no å sende e-post. jeg håper noen kan svare meg på det! Lenke til kommentar
RedTiger Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg har motorola e398 Telenor Djuice Kontant hvordan får jeg epost?? Sendte en mail til telenor hvor jeg spurte om pop-imap instillinger, men det nektet de å gi meg... Endret 7. november 2005 av RedTiger Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 1. Fortell oss HVILKEN mobil du har. 2. Fortell oss hvilken oppertør du har. Uansett, så ja det koster å sende e-post, men som regel mye mindre enn SMS og MMS. Du betaler for mengden data du sender via GPRS/EDGE/3G nette. AKIRA Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har Nokia N70. Jeg har tele2 mobile pluss. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Beklager, hvor skulle den egentlig være? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har motorola e398 Telenor Djuice Kontant hvordan får jeg epost?? Sendte en mail til telenor hvor jeg spurte om pop-imap instillinger, men det nektet de å gi meg... 5116987[/snapback] Tviler på at de nektet, det er kun Mobilpost Standard som er tilgjengelig for ringkontant og den støtter ikke POP/IMAP. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Kan noen svare på mitt spørsmål også eller?? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Du betaler GPRS pris når du sender/mottar e-post. Prisene finner du her: http://www.tele2.no/privat/mobil/priser.cf...lle_Mobilpriser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå