JonV Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 er det noen som vet hva jeg kan bruke for å gjenoprette filer på en formatert partisjon??? Hjelp please;;;; Klarte å skrive feil Partisjons navn....... Mvh Idiot Det er ikke skrevet til eller fra disken siden det ble gjort for 30 min siden. 2*40gig western digital [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2001-11-30 20:52 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 AFAIK er det ikke mulig innenfor akseptable prisrammer Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 tja.... du kan prøve deg med easyrecovery, du finner den på http://www.ontrack.com, som forøvrig burde lære seg html. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 PowerQuest Lost & Found klarer jobben. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Quote: On 2001-12-01 12:00, skarsk skrev:PowerQuest Lost & Found klarer jobben. Hvor finner jeg denne da?? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Heisan.. Har PowerQuest Lost & Found liggende. Det er en demo av vers. 1.04, men med et snr. kan den greit brukes.. Dette har jeg også.. Er oppe i noe av de samme prob. som du har, det som skjedde meg var at jeg skulle partisjonere ut en system partisjon på en 40 gig IBM disk, på den disken hadde jeg 20 gig med divx filmer, og midt under partisjons prossessen låste Partition Magiq seg, og jeg måtte installere disken på nytt, også med Partition Magiq.. Nå holder jeg på å prøve å redde innholdet som var på disken, det er en langdryg prossess..Tar ca.10 dager å scanne gjennom hele disken sector for sector, og den finner både mapper og filer. Så du må være tålmodig når du sette igang... Har prøvd alt annet av revovery progs, og det er kun PowerQuest Lost & Found som klarer å finne igjen innholdet på disken.. Ta kontakt så skal jeg sende det til deg... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 10 dager? Anbefaler UPS :razz: Lykke til anyway... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå