Litejk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de lager så mange RÅ hovedkort til S775, jeg kunne tenkt meg noen dyre og skikkelig råe hovedkort til 939, er ikke så mange av de Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 gigabite royal støtter 800mhz minne men det er på 955x5119473[/snapback] Ingen Gigabyte med 955X støtter DDR2-800. Brikkesettet 955X støtter bare DDR2-667. Kanskje du blander sammen noen tall og tenker på at det hovedkortet støtter Firewire-800? Eller at det støtter 800FSB? (Det støtter forresten også 1067FSB) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) hvis du hadde en cpu med 1067FSB så kunne du klokke rammen til drr2 888mhz...sorry, jeg tok feil..leste i manualen Endret 8. november 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 De små viftene ser ut som skikkelige bråkebøtter! Hvorfor kan ikke HK produsentene og kabinett produsentene snart lære leksen. Lag en Ducting standard som både kabinett produsenter og HK produsentene må rette seg etter i forhold til hvor ting plasseres på HK og i kabinett. Dvs. eks. kunne kanskje noe slik som BTX standarden gitt disse standardene, som sikrer at etthvert BTX kabinett har en eller flere ducting kanaler som går over de nødvendige områdene som et BTX godkjent hovedkort sørger for å tilpasse seg. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå