Kvaster Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen som har testet Power Fluid Hvor mye farge blir det? Jeg har selv frostveske i mitt system, og regner med at de fleste har det. Blir fargen på vannet helt rødt? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 har den i uv gul skulle kjøpe blå men var utsolgt gadd ikke å vente så lenge.. men den er faktisk helt konge ! lyser som bare det Lenke til kommentar
TC80 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har den grønne i mitt system jeg. Skal være den eneste av uv-fargene som faktisk har korresjonsbeskyttelse (ethyleneglykol). Og det står at den skal motvirke alger og slikt, så kanskje den også har anti-alge middel i seg, vet ikke jeg. Er faktisk litt forvirra. Hvis du går inn på alphacool sin hjemmeside og leser beskrivelsen på de flaskene, så står det på den engelske siden at f.eks. den blå har korresjonsbeskyttelse mens på den tyske siden står det at den IKKE har det. Er det engelsk tekst på de "power fluid" flaskene? Er tysk tekst på min FluoProtect grønn-uv hvertfall. BTW, snakka med en som hadde brukt en av de uv-fargene, og de legger visst et belegg i systemet som man ikke får vekk. Heldigvis er ikke mine blokker gjennomsiktige, så da er det bare slanger og vanntank jeg må kjøpe nytt hvis jeg skal ha et helt klart system. Men det spiller vel ikke så enorm rolle. Er jo synnsyk kul farge. Hvertfall den grønne jeg bruker når jeg slår på uv-lyset. Syntes det er verdt det jeg. Men man bør da holde seg til én farge hvis man ikke vil bytte ut alle gjennomsiktige deler da. Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg bruker i dag batterivann og frostveske noe som gjør at blandingen blir blå, hvis jeg tilsetter en flaske med Rød Power Fluid får jeg rød farge da? eller går det ikke ann å blande frostveske og Power Fluid? Lenke til kommentar
TC80 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Godt spørsmål.... Bare én måte å finne det ut på... prøve Men du... det finnes frostvæske som er rød, hva med å skifte til den og så hive i rød uv-farge? Aldri sett utblanda frostvæske før jeg... hvor blå blir den? Svak blå eller knall blå? Har som sagt grønn uv, og jeg har vært inne på tanken å hive mer glykol i systemet. Det viktigste er at man ikke blander ulike typer alkoholer. Vet ikke hva som er i den power fluid saken. Den ethyleneglykol frostvæska på biltema skal visst (i henhold til tidligere post på forumet) være rød. Lurer på hvordan det blir hvis jeg blander f.eks. 5% av den med det grønne jeg allerede har i systemet Lenke til kommentar
Damination Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 det finnes rød frostvæske til nyere biler. men det er noe spesielt i denne som de ferreste vill ha i vannkjølingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå