kilogram Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ny versjon av RSSOwl Den populære RSS-leseren RSSOwl er nå ute i versjon 1.2. Nytt er blant annet støtte for Atom 1.0-feeder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er det mange her som bruker RSS? Jeg har prøvd det ut og synes det var fancy men overflødig siden jeg likevel surfer innom de sidene jeg synes er interresante og leser overskriften på sakene der. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er det mange her som bruker RSS? Jeg har prøvd det ut og synes det var fancy men overflødig siden jeg likevel surfer innom de sidene jeg synes er interresante og leser overskriften på sakene der. 5117272[/snapback] Samme her, kan være småkjekt på torrent sider til tider Lenke til kommentar
kommers Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Nå har RSSOwl v1.2.1 kommet. Den er skrevet i Java og fungerer derfor på de fleste plattformer. Den er også oversatt til norsk, om du skulle trenge det. Noen av nyhetene i v1.2.1 er: - "Dra og slipp"-organisering av tabs (arkfaner) - Åpne alle feeds i en mappe i separate tabs med bare ett klikk - Forbedret "look & feel" - Uleste news blant dine favoritter huskes selv etter en restart av maskinen - Leveres nå som en universal-binærfil for Mac, dvs fungerer både for PPC og Intel - Og en god del bug-fikser Mer info her: http://www.rssowl.org/node/192 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå