h0lg Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei, jeg er en elev på IKT Driftsfag der vi for tiden har et prosjekt ang CPU'er. Jeg lurer litt på om noen her kan gi meg noen innlegg om forskjeller på P4 og AMD, eller eventuelt linke til sider der jeg kan finne informasjon om svakheter, likheter osv om AMD og P4 Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) AMD og Intel kanskje? P4 er en CPU gruppe hos Intel i likhet med Athlon 64 som er en gruppe hos AMD Er det Intel vs. AMD eller Athlon 64 vs. Pentium 4 du mener? Endret 7. november 2005 av L@xen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 http://www.hardware.no/guider/prosessor/in...rkitektur/13427 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=473037 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Mere generell info om den arkitekturen som sitter i både Intel og AMD sine prosessorerer finner du her: X86 Historie om AMD her. Og historie om Intel er her. Endret 8. november 2005 av skag1 Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Mere generell info om den arkitekturen som sitter i både Intel og AMD sine prosessorerer finner du her: X86 Historie om AMD her. Og historie om Intel er her. 5121403[/snapback] Takker for alle svar var til hjelp det Ja mente vel Intel vs AMD Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 h0lg jeg skal søke til videregående neste år, tenkt på drift, synes du er vanskelig fag dere driver med?synes du det er mye lekser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå