akristina92 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei. Vet ikke hva folk syns om sånne topicer som dette, men men. Uansett, satt å så på Svisj her for litt siden, og kom over en sang. Leste hva bandet het, og sangen, men nå har jeg jaggu meg glemt det. Det var noe "bilder" som fløy rundt i en sirkel, mens bandet stod i midten av sirkelen. Vokalisten hadde en "dobbelt-gitar". Noen som kan si navn og artist på denne sangen? Takk. EDIT: Har du sett, det var visst en sticky om dette med navn på sanger, ja. Steng i vei! EDIT2: Oi, ja, beklager. Sjangeren er vel metal eller noe sånt. Endret 7. november 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 kan du kansje si hvilken sjanger musikken var i, hadde hjulpet stort.... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) EDIT: Har du sett, det var visst en sticky om dette med navn på sanger, ja. Lete litt før man poster neste gang Edit: Muhhahahaha: Post 666 :devil: :devil: Endret 7. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Herregud...Når skal mine bønner bli hørt? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja, hvorfor er Windows så dårlig OS? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja, hvorfor er Windows så dårlig OS? 5116143[/snapback] godt spørsmål. Skikkelig relevant tillogmed Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) hva hvis vi gjør sånt Annonsering: Lurer du på hva sangen heter? Spør her. eller slik Søk Endret 7. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror vi trenger en "SIZE=423" på den stickyen snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå