kilik Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spilte et spill (Half-Life 2) på min Acer 1691WLMI da bildet plutselig fryste. Jeg slo av maskinen og startet den på nytt, men ingenting dukker opp på skjermen (bare svart). Vifta går i 3-4 sekunder og power-knappen lyser. Ellers ingen reaksjon. Har prøvd recovery CD uten noen reaksjon fra maskinen. Har tatt batteri av og på og med og uten strømkontakt i. Og har prøvd å øke brightness level uten reaksjon. Heller ingen reaksjon ved Ctrl+Alt+Del. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prøv å trykke "Fn+F5 / F6" noen ganger (knapp for å veksle mellom skjermer som skal være aktive). Ellers kan det høres ut som om skjermkortet har tatt kvelden Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) det høres ikke bra ut. siden maskinen stopper etter 3-4 sekunder hjelper det nok ikke å trykke Fn+F5\F6... selv om det kan være meget lang ventetid hos acer sin support telefon er nok det den enkleste løsningen... Acer support tlf 800 84 880 Edit: dumt spørsmål, spilte du med batteriet? det tømmer batteriet fort. det høres jo nesten ut som at du forsøker å starte opp med tomt batteri. har du sjekket at laderen virker, har du utsatt den for ledningsbrudd el. starter maskinen opp disse 3-4 sekundene når du forsøker å starte med adapteret også uten batteriet tilkoblet? Endret 8. november 2005 av sir_enzo Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) spilte ikke med batteri nei. den er uansett sendt inn til reparasjon nå. Endret 9. november 2005 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå