questionmark Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg skriver på vegne av min venninne som nettopp har fått seg laptop, som jeg antar heter Acer Aspire 3000. Nå er ikke jeg på noen måte ekspert, absolutt ikke! Derfor spør jeg dere her. Hun har da bluetooth på denne laptopen, men hvordan får hun den til å fungere? Hun har ikke fått noe programvare, eller intrukser. I bruksanvisningen sier de ikke noe om det. Hva må hun gjøre? Laste ned programvare? I så fall hva og hvorfra. På forhånd takk Hilsen spørsmålstegnet. Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Acer Aspire 3000 har ikke innebygget bluetooth... Endret 7. november 2005 av Stein-Rune Lenke til kommentar
questionmark Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 OK, da har den ikke det. Hva er BT-knappen foran til da? Hvorfor er den der? Har den infrarød? Det står det visst at den ar det i bruksanvisningen. Folka fra butikken var visst så klare på at den hadde innebygget bt. Da visste de vel ikke hva de snakket om... Det er like kjedelig hver gang...! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Spesifikasjoner kan variere. Det står det helt sikkert om i bruksanvisningen? Altså, noen modeller kan ha BT alt etter hva slags spesifikasjoner den har. Og den BT knappen. Kanskje det er for wlan? Noen ganger så er den knappen for BT og wlan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå