Heineoen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hei! Har begynt å hope seg opp med decals jeg ikke har rukket å sette på bilen min enda.. Grunnen til at jeg har ventet er at jeg er litt usikker på om hvordan det blir å fjerne merkene igjen og hvordan lakken ville se ut.. I tilfelle jeg skulle selge bilen min til noen som ikke er like "harry" som meg.. Så tenkte jeg en god tanke! Hvorfor ikke spørre det forumet som alltid hjelper meg når det er noe jeg lurer på Altså, hvor vanskelig er det å fjerne "winshild banners" og "decals"? Og blir lakken matt eller skiller seg ut på noen måte? Takk! Endret 6. november 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Lakken kan klart bli mindre blass enn resten av bilen der du har hatt merkene, men det skjer ikke over natta vil jeg tro Varmepistol og en smørekniv, lirke forsiktig.. (kommer jo ann på om bilen er strøken i lakken eller ikke, men er jo bare å polere litt etterpå.. Annbefales uansett hvis lakken er litt finere der merkene har stått...) Sitrusrens tar restene av limet etter at du har tatt av plasten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå