ikke_pc_kyndig Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg har skaffet meg en ny DVD brenner, en Liteon SOHW-1693S Brente to filmer på den på Tirsdag, men da jeg i kveld kulle brenne noen flere skjedde det noe underlig. Jegvelger Liteon brennern på NERO Express 6 menyen, deretter trykker jeg kopier hele platen. Som kilde stasjon har jeg en Pioneer DVD-Rom-116 og som nevnt har jeg Liteon som kildestajon. Jeg velger så hurtig kopiering, men ingen ting skjer. Brenne knappen forblir grå. Jeg får ikke trykket på den. Prøver å gå inn og ut av programmet, restarte pc, ingen ting hjelper. Kjører TDK og Verbatim disker Hva gjør jeg galt ? Takker for svar Endret 7. november 2005 av ikke_pc_kyndig Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hei, jeg vil tippe det er fordi du bruker single side plater(4,5gb) en vanlig dvd plate med en film på er ofte 6-8 gb... musa Lenke til kommentar
ikke_pc_kyndig Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Filmen jeg skal brenne er en konsert dvd, som igjen er brent på en vanlig 4,7 disc. Så det er nok ikke der problemet ligger Lenke til kommentar
ikke_pc_kyndig Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Noen som vet hva dette skyldes ?? Lenke til kommentar
ikke_pc_kyndig Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Ingen som vil hjelpe ? Lenke til kommentar
Roar F Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kanskje dvd-spilleren din støtter bare dvd +r og du har kjøpt dvd -r, eller omvendt.. sånn var det iallefall til meg.. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Som kilde stasjon har jeg en Pioneer DVD-Rom-116 og som nevnt har jeg Liteon som kildestajon. Antar at det bare er en typo fra din side, men du har vel Liteon som destinasjon, ikke som kildestasjon? To kilder blir det jo lite brenning av. Lenke til kommentar
ikke_pc_kyndig Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jepp ! Det var bare en skrive feil. Har Litoen som destinasjon. Platene mine er DVD+R og spiller takler det. Kanskje je gpå oppdatere Nero ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå