Michael-G Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei, jeg er administrator for et forum. Og det er en bruker som skriver innlegg som er veldig støtende. Jeg vet jeg kan IP-banne denne personen. Men jeg vil vite hvem det er. Jeg har ip-adressen, hvordan kan jeg finne det ut? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det kan du vanligvis ikke. De fleste i Norge får tildelt ny IP-adresse hver gang de logger på, så du finner kun fram til tjenesteleverandøren (f.eks. Telenor). Lenke til kommentar
Michael-G Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Nei, fyren har bredbånd(alltid pålogget, på samme ip-adresse) og har hatt samme ip-adressene hver gang jeg har sjekket det.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vel, du kan ikke finne ut hans egentlige navn med mindre internettleverandøren gir det til deg (noe de tvilsomt vil gjøre). Men du kan finne ut sånn ca hvor han bor og hvilken internettleverandør han har. Bare søk på google så finner du sikkert flere slike sider. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du kan sende abuse-report til leverandøren. Pleier å være abuse@*leverandør*.no, f.eks. [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå