Demantios Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hva er "jeg elsker deg" på spansk? lurer også på mange andre pene ting og si til ei jente på spansk. Endret 6. november 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Te quiero - Jeg vil ha deg eller Te quiero tanto - Jeg elsker deg veldig mye Lenke til kommentar
Geita Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 FreeTranslation.com < Ikke stol blindt på dem. Cuánto costo cerveza Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Cuánto costo cerveza Det er nok den beste oversettelsen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) "Hvor mye koster øl" craash? vær seriøs. vil ikke drite meg ut Endret 6. november 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Geita Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hehe. Har du aldri hørt en Enrique Iglesias-sang? Det eneste han babler om er jo "Te Quiero" eller "Te Amo" mens han ser lei seg ut. "Te Amo" betyr "Jeg elsker deg" "Te Quiero" betyr "Jeg vil ha deg" Slenger du på en "Tanto" på slutten, så får du deg en "veldig mye" med på kjøpet.. Edit: Leifet til med en indirekte teskjeform. Endret 6. november 2005 av craaash Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tja Betyr ikke Te Amo og Te Quiero så å si akkurat det samme, dvs jeg elsker deg... Men uansett så tar jo spanske damer hintet uansett hva du sier av de to tingene da.. una cerveza por favor... er jo greit å kunne da... en kamerat av meg ble kalt for "La puta madre" av noen spanske damer som satt å drakk seg fulle i en park i Barcelona og fordi han bikket glasset til ene av damene... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Da vet jeg det ihvertfall. finnes det noe mer pent å si om en nydelig spansk jente Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 http://www.donquijote.org/spanishlanguage/love/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Yo puta funker jo.. Yo = du er. Puta = elskling. Pga kasus så blir det du er min elskling. Endret 7. november 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Edit: Spansk kan jeg ikke nei. Endret 7. november 2005 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Post_mortem, rediger posten din asap. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Yo puta funker jo..Yo = du er. Puta = elskling. Pga kasus så blir det du er min elskling. 5116098[/snapback] Yo betyr vel jeg? Tù betyr du. Te quireo funker jo... Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Puta=hore på portugisisk Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Puta=hore på portugisisk 5118654[/snapback] Var det jeg også nevnte (utenom at jeg trodde det var på spansk da) Fikk som du kan se, beskjed om å redigere posten min asap. Det var ikke _helt_ på jordet da altså... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) te quiero og te amo er omtrent det samme, te amo er litt sterkere.... ordet querer betyr både å ville ha, og å elske... puta er hore på spansk, er det samme som zorra..... edit: skrivefeil Endret 7. november 2005 av Fry Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Rammstein: Te quiero puta! = I love you, whore! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Veeeel. So much fun, so little time.. Endret 7. november 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 una cerveza por favor... er jo greit å kunne da... 5115656[/snapback] Ja, det må det være. Mor og far var så greie å lærte meg den frasen når jeg var 5 og vi var i spania. Så da kunne jeg bestille for pappa. (Jævla late foreldre, yeh) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vi stenger denne tråden, trådstarter har fått svar og tråden glir generelt ut i tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg