Enceladus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har hørt utrolig mye godt om fallout serien og nå har jeg endelig skaffet meg 2eren. Men det første som slår meg når jeg begynner å spille er hvor utrolig ræva grafikken er. Er det mulig å få den noen hakk bedre. Finnes det noen modder som mulig kan rette på dette? Bedre oppløsning? Jeg vet det er alt annet enn grafikken som har gjort denne serien klassisk, men det får da være grenser til hvor dårlig grafisk det må være da. Jeg mener det kom jo ut rundt 98. Den grafiske standarden var jo ikke så gale på dette tidspuktet. Så vet noen om en metode for å fikse grafikken til det bedre? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er ikke mulig å forbedre grafikken på noen annen måte enn å spille på liten skjerm og krympe skjermbildet mest mulig, slik at du ikke bruker hele skjermarealet. Når bildet blir nok skrumpet inn blir ikke grafikken så altfor kornete. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har hørt utrolig mye godt om fallout serien og nå har jeg endelig skaffet meg 2eren. Men det første som slår meg når jeg begynner å spille er hvor utrolig ræva grafikken er. Denne tankegangen betyr at dette ikke er et spill som passer deg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har hørt utrolig mye godt om fallout serien og nå har jeg endelig skaffet meg 2eren. Men det første som slår meg når jeg begynner å spille er hvor utrolig ræva grafikken er. Denne tankegangen betyr at dette ikke er et spill som passer deg. 5116085[/snapback] Jeg spiller mange gamle spill den dag i dag feks Baldurs Gate 1, Dark Reign, Arcanum mye pga historien men så er heller ikke grafikken like dårlig som Fallout 2. Jeg simpelten digger Fallout 2 konseptet men grafikken ødelegger mye spes i dette spillet. Det kunne vært gjort så mye bedre i forhold til den tiden da det kom ut. Dette er irriterende. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg synes grafikken passer fint til det spillet. Tror ikke Fallout hadde passet med fin glattpolert grafikk. Den grove, litt "hårete" grafikken passer perfekt synes jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sånn er grafikken, og det er ingenting du kan gjøre med det. Ingen patcher, ingen mods laget av fans. Om du syns grafikken er så grusom, kan du jo prøve Fallout: Brotherhood of steel til Xbox/PS2. Elendig spill, men det har litt mer eyecandy enn Fallout 1/2. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg mener det kom jo ut rundt 98. Den grafiske standarden var jo ikke så gale på dette tidspuktet. 5115231[/snapback] Ta en titt på en del annet som kom ut i 97 - 99, og du vil se at mye av grafikken på den tiden er rimelig herpet i forhold til dagens standarder, f eks en god del av titlene til Eidos (Cutthroats, Braveheart, ...). Spesielt hvis du ser på produkter som ble laget med spillmotorer som ikke var helt ferskvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå