Torsph Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! Er det noen som har erfaringer med XFX extreme pc socket 939 ?? Hva er grunnen til at den er så dyr som den er?? er det bare grunnet designet? eller er det mer? Ser etter en kul og stilfult barebone kabinett. Skal helst kjøre de fleste spill.. Skal ha et 7800GT / GTX kort stående inni Håper at noen har svar / forslag Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 ingen som har noe peil i det hele tatt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Leste en test av denne hos bit-tech.net for en liten stund siden, og den fikk meget god omtale. Den høye prisen er sannsynligvis et resultat av ekslusivt design, kombinert med noe av det råeste hardware du kan få i en slik maskin. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 veit du om du har linken til denne?? Var inne på siden og trykket og søkte rundt.. Finner det liksom ikke.. takk! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 veit du om du har linken til denne?? Var inne på siden og trykket og søkte rundt.. Finner det liksom ikke.. takk! 5123975[/snapback] Prøvde å finne linken til deg ja, men bit-tech rennoverte siden sin for en stund siden og det ser ut som om den artikkelen har forsvunnet fra arkivet... Husker iallefall at den fikk god kritikk, på tross av prisen, så tror ikke du skal ha noe å bekymre deg for på de siden! Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 okej Får titte litt mer rundt etter tester.. Har du noe peil på barebone generelt?? Om noen spesielle typer, forslag til andre?? eller andre med lignede design eller noe stiligt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Etter mine meniger bør du holde deg unna barebone. Kun min mening, men kjøling og liknende blir ofte et problem. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 nja. er jo både og... Så lenge du får luftgjennom strøming skal ikke dette være noe problem.. Er jo en fordel at det er veldig lite også Hvis et eller annet kabinett som blir anbefalt skulle bli for varmt, er det jo bare og modde litt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Etter mine meniger bør du holde deg unna barebone. Kun min mening, men kjøling og liknende blir ofte et problem. 5125605[/snapback] Hvis han vil ha barebone må han da få lov til det? Smaken er som baken, delt i to. Jeg har dessverre ingen erfaringer. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Okej hmmm.. Ingen som har noen erfaringer med andre typer barebone kabinetter?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå