CAT-scan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har omtrent 300kb/s nedlastingshastighet nå, og pinger med omtrent 300ms til stort sett alt av servere. Nydelig altså. På medlemssidene står det at de er klar over problemet, og at omtrent alle nord for Bergen kan ha problemer med nedsatt hastighet... Noen som vet hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tipper det har noe med været å gjøre. Spiller det egentlig en rolle? :S Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Ja, jeg liker ikke å ha 300kb ned og 300ms i ping... Tenkte kanskje å få vite et slags estimat på hvor lenge det her skal vare. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeps. På hjemmesidene til ngt står det at de har problemer. Har problemer hos meg her i Trondheim men unngår det når jeg kobler meg opp med VPN på NTNU-nettverket. mag Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Går "treigt som sirup" her også, men jeg bor i Moss. Har (nesten) aldri vært så treigt her som nå. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Ja, hehe, jeg har jo ikke muligheten til å bruke NTNU-nettet da. Så beskjeden de hadde på kundesidene sine, men den er jo omtrent så intetsigende som den får blitt... Periodiske problemerPga ett brudd i nettet kan enkelte kunder i Tromsø, Narvik, Harstad, Bodø, Trondheim, Ålesund og Bergen oppleve redusert kapasitet. Det jobbes med å løse problemet. 06.11.2005 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Sjekk hastigheten og prøv å ping et eller annet. Hos meg er både ping og hastighet helt horribel. Jeg mener... 300ms? Hvor i all verden går signalet hen? Jeg skal prøve en tracert, kanskje jeg finner ut noe mer. Hvor det eventuelt går sakte. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hm, det her er snodig. Når jeg prøver å trace kommer det alltid 13 hopp som timer ut, og så på siste så er jeg innom "web1.eniro.basefarm.net" med ca. 35 i ping. Akkurat denne gangen prøvde jeg vg.no og sol.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå