kjett Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 vurderer å sette sammen en maskin av noe jeg har liggende .. må kjøpe hk og cpu nytt .. har en gammel 235 watts psu (atx) liggende.. kan jeg regne med å kjøre et system med duron elller t-bird cpu ? skal kun ha en hdd og en cd-rom , ikke mye ekstra stæsj.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 du bør uansett ha minimum 350W.. Lenke til kommentar
enter Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det kom et utsagn om at du uansett må ha 350W. Det høres helt feil ut for meg. Det er vanlig oppfatning at 300w kan dra det meste, - men det tilbys også mange kabinetter med 250W PSU. De PSU'ene kan garantert dra et vanlig system, - så da kan du nok klare deg fint med 235W også ... :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har brenner, cd-rom, 2 hd, klokka gf2, klokka Duron og 5 stk vifter. Ingen prob med billigste 300W psu jeg fant. Server'n kjører cd-rom, 1 hd, klokka PII, matrox og noen vifter på 180W, også uten å bli varm. Om du ikke investerer i fet gpu og overklokker går det nok greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå