Gå til innhold

it24.no min erfaring..

Anbefalte innlegg

først stod det ukjent på lagerstatus. dette var på alle varer dem selger i webshopen. Så står det etter et par dager at omtrent halvparten av det dem selger ikke er på lager. har venta 3 uker på en mp3 spiller nå, har ikke fått den enda. Noen andre som har noen bedre/værre erfaringer med it24? Jeg begynner å angre på at jeg ikke brukte komplett som jeg vanligvis gjør..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folka som dreiv www.pcmax.no som gikk konkurs, er samme folka som står bak it24.no. Jeg vet det ligger flere poster ute på forumet om dette/it24.no/pcmax.no. Bare søk, så finner du ut av dette + mer. Jeg har personlig ingen erfaring med it24.no, og skal heller aldri ha/få det. Det er så mange andre seriøse og sikkre butikker å benytte seg av til at jeg skal gå i samme fella igjen (kjøpte laptop på pcmax.no som jeg fikk problemer med. Da var de allerede gått konkurs. Jeg fikk heldigvis reparert den selv, og den fungerer enda. Men hadde jeg ikke hatt elektronikk-kunnskaper hadde det fort blitt dyrt.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har handla to ting der og det var helt uten problemer. Har du prøvd å kontakte de med e-post ? Alle web-butikker har problem når det er tomt på lageret.

5118967[/snapback]

Det kan jeg underskrive på. :)

Selv velrenomerte Web-shops er akkurat like dårlige som mer "suspekte" Web-shops på det punktet..

Når det gjelder IT24.no er de den kjappeste Web-shop jeg noensinne har brukt (kun en gang dog).

Der bestilte jeg en Dothan en ettermddag.. og den kunne hentes på Bislet Frukt&Grønt samme kveld.

:thumbup:

PS.

Sjekk gjerne ut på foråhnd.. hint-hint-->telefon.. før du bestiller noe du gjerne vil ha kjapt levert.. (Det gjorde jeg.. ellers hadde jeg ikke bestilt fra IT24.no...eller noen andre for den saks skyld).

Lenke til kommentar

Hele poenget her er vel at de aller fleste, kjente som ukjente, webshops leverer fort og greit uten problemer. Problemet kan fort begynne den dagen du må returnere noe. Da kan enten bedriften ha gått konkurs, eller lignende. Jeg personlig vil derfor si at it24.no ikke er like sikkert å handle hos, når det gjelder produkter som kan kreve retur, som f.eks. Netshop, Komplett eller PS Data. Dette gjelder ikke bare it24.no, men en rekke små bedrifter som dessverre ikke har en sikker fremtid. Markedet innenfor HW er, for å si det rett ut, sinnsykt hardt å konkurrere innenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...