Bimmelom Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei. Nå i neste uke skal vi ha prosjekt om yrker. Jeg har da valgt å ha om Eiendomsmeglere, og har planlagt et intervju, det er ikke sikkert det blir noe intervju, men håper det. Sånn generelt, hva er det å si utenom at de selger hus? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Ingen som har noe å tilføye ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tjener forholdsvis bra.. En EM må være en veldig åpen og fleksibel person som liker å omgås med andre mennesker.. Må være utadvendt og sosial, han/hun jo tross alt selge en eiendom til folk, noe som ofte er en veldig stor investering. Mye helgjobbing har jeg skjønt.. Ellers vil jeg tro at du får en veldig utfyllende beskrivelse av jobben av en som faktisk driver med det.. Du kan jo dra ned på nærmeste bank og spørre om et intervju angående et skoleprosjekt. Lykke til! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jepp. Skal ringe en imorgen, og ha et intervju. Noen som har noe annet å trekke inn? Som f.eks hvor lang utdannelse de må ha, og hvilken skole osv. Endret 7. november 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du finner en del informasjon om utdannelsen på blant annet BIs nettsider. Det er imidlertid verdt å bemerke seg at det utdannes vesentlig flere eiendomsmeglere enn markedet har bruk for (usikker på kilde), akkurat hva de som ikke får relevant jobb driver med vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Tjener forholdsvis bra.. En EM må være en veldig åpen og fleksibel person som liker å omgås med andre mennesker.. Må være utadvendt og sosial, han/hun jo tross alt selge en eiendom til folk, noe som ofte er en veldig stor investering. Mye helgjobbing har jeg skjønt.. Ellers vil jeg tro at du får en veldig utfyllende beskrivelse av jobben av en som faktisk driver med det.. Du kan jo dra ned på nærmeste bank og spørre om et intervju angående et skoleprosjekt. Lykke til! 5117614[/snapback] Ok. Har forstått det sånn at meglere tjener bra. Vet du hva snittet ligger på? 400.000, 600.000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå