kcobain Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hei, Jeg har lyst til å begynne med Python. Men jeg lurer på er dette et vansklig språk? Kan php rimelig greit. Vansklig overgang? Hva skal til for å starte? Fungerer dette til Windows programmering? Blir det EXE filer til slutt? Og Hvor skal jeg begynne? Har prøvd å leite, men fant ikke no svar. Endret 6. november 2005 av kcobain Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Overgangen fra php til python vil jeg ikke si er veldig vanskelig (jeg har sjøl gjort akkurat det samme). Språket er ikke vanskelig, men det kan lønne seg å lese noen guider for å få tak på det. Du kan laste ned python til både windows, og mange flere hos python.org (python følger med som standard på linux og mac os X). Vil du absoulutt lage exe-filer, kan du se på http://www.py2exe.org/ , men det er altså bare nødvendig viss du ønsker å gi programma dine videre til folk uten python installert. I tillegg finnes det mange implementasjoner av python, som fks ironpython som gjør at du kan bruke python i .NET, både på windows og *nix beginners guide er nyttig. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Har hatt problemer med pcen i det siste så jeg har ikke fått sett på det. Men Takk Skal se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå