Daffa Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! Har store problemer med at pcn begynner å "henge" å all musikk blir "skurrete" når jeg bruker bitlord/dc++. På min bærbare pc så har jeg ikke disse problemene. Hva kan være feil? Stasjonær: Msi K8N Neo2 Platinum 2x512mb Patriot 4x200GB samsung 1x320GB WD Athlon 64 3000+ Windows XP m nyeste windows updates Bærbar: P4 3.2Ghz 512mb ram 80GB disk Fujitsu Siemens.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvilken brannmur har du? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Skrudd av Windows Firewall på begge, og kjører DMZ på router. Så er ingen brannmur på noen av dem. Har AVG på begge pc`r, og ingen virus:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skrudd av Windows Firewall på begge, og kjører DMZ på router. Så er ingen brannmur på noen av dem. Har AVG på begge pc`r, og ingen virus:) 5114348[/snapback] Hvis du ikke har brannmur så kan du ikke forvente at pcen skal fungére. Jeg anbefaler Sygate Personal Firewall som er gratis. Det er ikke hovedsaklig virus som kommer inn, men utallige hackerangrep og spyware. Jeg kan forresten nevne at jeg fikk over 20000 angrep som ble stoppet den første uken med nyepcen i hus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå