m0g1e Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 har adobe premiere pro 7.0 Har problemer alltid med den ferdigregigerte filmen at den får massevis av pops og knitringer hele tiden! Noen som vet svaret på hvorfor? har prøvd med 44100Hz istedetfor 48000... men forskjellen er meget liten.. Denne lyden gjør at hele filmen blir ubrukelig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det kjem at at lydnivået er for høgt, og har ingenting med frekvensområdet å gjere. Det du må gjere for å fikse dette er følgjande: 1. Opne Audio Mixer (Window--> Audio Mixer trur eg...) 2. Sjå gjennom filmen. Kvar gong målarane på lydmiksaren går opp i raudt, er lydnivået for høgt, og der vil ein oppleve knitring (kjend som audio clipping) etter å ha eksportert. 3. Ved kvar av dei stadene, merk det aktuelle klippe, gå inn på Effect Controls, og still Volume ned nokre desibel. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Har faktisk prøvd det. Men takk for svar uansett Det er utrolig tungvint siden mye av filmen er slik... det kan ikke ha noe med kameraet å gjøre da? Har ikke hørt om disse problemene på adobe før. Det er faktisk ingen knitring når jeg bruker Pinnacle Studio 9.3 evt er det noe med lyden jeg kanskje kan stille inn på videokameraet? Endret 7. november 2005 av nollie Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Yes! fant ut hvordan jeg kunne gjøre det effektivt! Takk for hjelpa enda en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå