PCfan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hei, jeg har en en litt gammel pc... pcen heter multicom... jeg har formatert pcen så nå prøver jeg å finne driver til lydkortet. men lydkortet heter ikke noe... det er integrert i hovedkortet då det er bare en liten gul kloss som sitter fast til kortet. Kunne noen hjelpe meg med å finne driver til lydkortet mitt? på forhånd takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! da må du finne ut hvilket HK du har først, så skal vi vel alltids finne ut hvilenet lydchipset du har på det Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 hvor ser jeg det da? Lenke til kommentar
danjah Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det skal stå noe sted på kortet.. helt hvor varierer fra kort til kort. Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 det står elitegoup på det Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Last ned Everest Home Edition og last ned driverne til hovedkortet. Everest skal gi deg en nedlastings link som du kan bruke. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 last ned everest home edition ifra feks webattack.com og sjekk hvilke type hk du har =) så poster du det her så skal jeg gjerne hjelpe deg ! Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Sånn nå har jeg lastet det ned... så gikk jeg på multimedia og så gikk jeg på den PCI/AGP, der stod det: SiS 7012 Audio Device kan dette være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå