NoNamed Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 `får jeg et hovedkort neddi her ? den ser litt i tynneste laget ut :smile: en jewel cdcover høy http://www.123dj.com/cases/cdcases/rolling600.html noen som vet noen norske butikker osm leverer sånne varer....eller blir det bare svinedyrt og det er bedre og bestille Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 det kalles en flightcase og i norge er de SVINDYRE!!! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 ja tenkte meg det...trodde ikke dette lille ¤¤¤¤¤ landet hadde sånne engang :smile: men, får jeg et hovedkort neddi der...(+ skjermkort,psu osv) ?eller blir den for tynn Lenke til kommentar
gypz Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 dra ut alt av en laptop? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det finnes noen veldig små hovedkort, micro mini osv. Dette hovedkortet har alt montert, CPU, skjermkort, nettverk, minne, serie, parallell, lydkort, osv. CPU'en er en 800MHz VIA prosessor, så får alle vurdere selv om det er noe å satse på(hint :wink:. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Micro-atx... Ja det hadde gått helt greit... Men er dritbra grafikkort får du verken plass til eller kald nok luft til... Med andre ord: Det vil gå! Hvis ikke, så kan du jo bare plassere alt inn i en m-ATX tower igjen... Sitat fra en reklame: "Hvis det gode kommer til de som venter, hvor ville du vært i dag?" Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Et kort med nforce chipset burde vel funke? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 GeForce4MX er jo et laft grafikkort og utvikler ikke alverden med varme og har ytelse som GF3. De som sitter på hovedkortet bruker minne fra rammen og gir langt dårligere ytelse en et ekstern AGP kort. Det spørs selvsagt på hvilket behov man har. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hva er vitsen kjøp heller en bærbar!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Vitsen er å ha noe som bare du har. Det er hele poenget med det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 ta heller en servicekoffert fra clas ohlosn .. jeg har byggd en med den kassa.. det går såvidt . men det går Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 20:56, Sargent Fire skrev:Hva er vitsen kjøp heller en bærbar!!!! dust ! ser du ikke at jeg har posta dette i casemodding? og jeg har en bærbar jeg spurte om et hovedkort ATX passa neddi der ikke om et nforce eller et micro atx osv passer neddi er men samma det jeg har ordna det selv nå :smile: takk for svara hvertfall tenkte jeg skulle få ut fingern og lage en super mod som ejg har tenkt på lenge men aldri giddi :smile: skal prøve og få den ferdig til oslolan tror jeg skal dit :smile: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 20:56, Sargent Fire skrev:Hva er vitsen kjøp heller en bærbar!!!! dust ! ser du ikke at jeg har posta dette i casemodding? og jeg har en bærbar jeg spurte om et hovedkort ATX passa neddi der ikke om et nforce eller et micro atx osv passer neddi er men samma det jeg har ordna det selv nå :smile: takk for svara hvertfall tenkte jeg skulle få ut fingern og lage en super mod som jeg har tenkt på lenge men aldri giddi :smile: skal prøve og få den ferdig til oslolan tror jeg skal dit :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå