Gå til innhold

dj cases, pc mod :) ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes noen veldig små hovedkort, micro mini osv. Dette hovedkortet har alt montert, CPU, skjermkort, nettverk, minne, serie, parallell, lydkort, osv. CPU'en er en 800MHz VIA prosessor, så får alle vurdere selv om det er noe å satse på(hint :wink:.

Lenke til kommentar

Micro-atx... Ja det hadde gått helt greit... Men er dritbra grafikkort får du verken plass til eller kald nok luft til...

Med andre ord: Det vil gå! Hvis ikke, så kan du jo bare plassere alt inn i en m-ATX tower igjen...

Sitat fra en reklame: "Hvis det gode kommer til de som venter, hvor ville du vært i dag?"

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-27 20:56, Sargent Fire skrev:

Hva er vitsen kjøp heller en bærbar!!!!

dust !

ser du ikke at jeg har posta dette i casemodding?

og jeg har en bærbar

jeg spurte om et hovedkort ATX passa neddi der ikke om et nforce eller et micro atx osv passer neddi er

men samma det jeg har ordna det selv nå :smile: takk for svara hvertfall tenkte jeg skulle få ut fingern og lage en super mod som ejg har tenkt på lenge men aldri giddi :smile: skal prøve og få den ferdig til oslolan tror jeg skal dit :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-27 20:56, Sargent Fire skrev:

Hva er vitsen kjøp heller en bærbar!!!!

dust !

ser du ikke at jeg har posta dette i casemodding?

og jeg har en bærbar

jeg spurte om et hovedkort ATX passa neddi der ikke om et nforce eller et micro atx osv passer neddi er

men samma det jeg har ordna det selv nå :smile: takk for svara hvertfall tenkte jeg skulle få ut fingern og lage en super mod som jeg har tenkt på lenge men aldri giddi :smile: skal prøve og få den ferdig til oslolan tror jeg skal dit :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...