Bjarten90 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) hei hvordan kan man få et innloggingssystem på hjemmeside? som kan gjøre at man kan laste opp bilder og skrive ting.... hadde også vært stilig om man kunne sett hvem som var pålogget..... noe ala catchgamer.no Hjemmesiden vår Endret 6. november 2005 av Bjarten90 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 slenger meg med på tråden, siden eg lurer på det samme. Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 ja?? noen som vet!? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hadde du spurt i en mer passende forum seksjon ville du kansje fått flere svar. Og skader ikke å være tolmodig heller [Reported] Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Slenger denne over i rett kategori . Husk at for nybegynnere i web-koding er det ikke alltid lett å vite hva slags språk enkelte ting er kodet i . Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skal du ha det slik at det er mange brukere online samtidig ? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skal du ha det slik at det er mange brukere online samtidig ? 5119279[/snapback] etter mitt ønske, så trenger ikkje det å vær emang epålogget samtidig, tenker kun sån at admin kan skrive nyheter ol. frza siden uten å gå inn i kodingen. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Innlogingsystem kan du hente fra mortz0r.tk Og nyhetsgreie finner du på cutephp.com Kan legge inn et script som lar deg logge inn og redigere sider om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå