thinkdifferent Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! Jeg skal bygge meg et kabinett i kryssfiner, men lurer på tykkelsen på dette. Snuser på 6mm og feste det med lekter. Er litt viktig, fordi jeg kommer nok til å dra en del på Lan med det. Har lagt ved en foreløpig skisse. Så hva tror/vet folket? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det der ser helt konge ut Etter det jeg har fått med meg er at de fleste har bygget sinne kabinetter i 12mm x-finner Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Takker for svar, men vil et kabinett i 6mm X-finer og 15mm i bunn (festet med lekter) være flyttbart på Lan? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror det blir bra med 6mm X-finer og 15mm i bunn Off topic: Hvor finner dere bilder av HK, Skjærmkort og sånt til SketchUp Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Tror det blir bra med 6mm X-finer og 15mm i bunn Off topic: Hvor finner dere bilder av HK, Skjærmkort og sånt til SketchUp 5117876[/snapback] http://scc.jazzle.co.uk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå